Τι γίνεται σε περίπτωση Ακύρωσης της Παραγγελίας μου;

Ο πελάτης μπορεί να ακυρώσει άμεσα οποιαδήποτε παραγγελία της οποίας τα προϊόντα είναι σε κατάσταση επεξεργασίας/συλλογής και για την οποία δεν έχουν αρχίσει οι διαδικασίες αποστολής . Η ακύρωση γίνεται με ανάλογο αίτημα του πελάτη μέσω e-mail ή τηλεφωνικής επικοινωνίας.

Πως θα βρω ένα προϊόν;

Μπορείτε να βρείτε όποιο προϊόν θέλετε με δύο τρόπους:

• Αριστερά στη στήλη με τις κατηγορίες προϊόντων επιλέγετε την κατηγορία που επιθυμείτε. Έπειτα κάνετε κλικ επάνω στο προϊόν εάν θέλετε να έχετε κάποιες παραπάνω πληροφορίες γι’ αυτό, διαφορετικά πατάτε το Προσθήκη στο καλάθι που βρίσκεται κάτω από κάθε προϊόν και αυτό μπαίνει αυτόματα στο καλάθι με τις επιλογές σας.
• Από την επιλογή Αναζήτηση στο κεντρικό άνω σημείο των σελίδων. Κάνετε αναζήτηση επιλέγοντας όποιο κριτήριο θέλετε εσείς ή και όλα.

Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

Πληρωμή μέ την παραλαβή της παραγγελίας στο χώρο σας (αντικαταβολή):

Εξοφλήστε την παραγγελία σας, με την παράδοσή της στο χώρο σας.
Η μέθοδος αντικαταβολής ισχύει για όλες τις πόλεις την Ελλάδας.

Ποιές υπηρεσίες επισκευών-τεχνικής υποστήριξης προσφέρει το jappa.gr

Για οποιοδήποτε πρόβλημα της συσκευής σας υπολογιστή, laptop, κινητό τηλέφωνο, tablet υπάρχει λύση…….και λέγεται jappa.gr
Μπορούμε να επισκευάσουμε και την πιο δύσκολη βλάβη της συσκευής και, εκεί που άλλοι τεχνικοί σήκωσαν τα χέρια’ εμείς θα τα καταφέρουμε».
Στο jappa.gr, το μοντέλο εξυπηρέτησης βασίζεται στις καθετοποιημένες υπηρεσίες με σκοπό πάντα την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη, από την παραλαβή και την επισκευή.
Παρέχουμε τις υπηρεσίες μας στην περιοχή της Πάτρας & Αίγιο

Μπορώ να κάνω επιστροφή κάποιου εμπορεύματος;

Το jappa.gr σας προσφέρει δικαίωμα επιστροφής εντός 14 ημερολογιακών ημερών (σύμφωνα με το νόμο περί προστασίας καταναλωτή -Ν. 2251/1994-) στις περιπτώσεις που απλά αλλάξατε γνώμη για την παραγγελία σας. Εσείς είτε μας ειδοποιείτε να το παραλάβουμε εμείς από τον χώρο σας με επιβάρυνση 6€ ή απλά μας το επιστρέφετε στα γραφεία της Επιχείρησης.
Σε κάθε περίπτωση τα έξοδα αποστολής της επιστροφής βαρύνουν τον πελάτη.

Προϋποθέσεις Επιστροφής : Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στην κλειστή εμπορική του συσκευασία (εξαιρούνται οι κατηγορίες αξεσουάρ και αναλώσιμα τα οποια ΔΕΝ επιστρέφονται).